Przejdź do głównej zawartości

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .





                                                                             T-shirt - Sinsay
                                                                              Spodnie-Sinsay
                                                                              Buty-CCC







Komentarze

Unknown pisze…
jakie rokowe foty :D podoba mi się :D
Piekny ten T-Shirt z Merlin, swietnie pasuje do spodenek i tych w tym wygladsz bosko!! Pozdrawiam:):)

www.elisabeth-brzeski.blogspot.com
IN & OUT pisze…
super jest ten t-shirt:)<3
http://zielonoma.blogspot.it
madziiulka pisze…
rewelacyjne zdjęcia:)
oczynamode pisze…
Fantastyczne spodnie!
maaarline pisze…
kolejny świetny set, bardzo podoba mi sie dół stylizacji ;)
Unknown pisze…
tshirt jest super :)
Anonimowy pisze…
ah MONROE <3 juz Cię uwielbiam za ta koszulkę!
miłego wieczorku :)
www.nataliamajmonroe.blogspot.com
Unknown pisze…
Masz cudowne włosy ! Stylizacja bardzo mi się podoba
Sudheer Yadav pisze…
You have a nice collection see my collection on http://guruofmovie.blogspot.in
Unknown pisze…
Fantastyczne zdjęcia!
Unknown pisze…
Nauka kiedy za oknem słońce? To zawsze też była moja zmora :)
Świetna stylizacja z lekkim pazurem.
Bardzo do Ciebie pasuje ;)
:*
Anonimowy pisze…
tshirt świetnie się komponuje ze spodniami:)
Anonimowy pisze…
świetne spodnie,i bluzka.Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje.:-)
Sparkle pisze…
Świetne spodnie :D Od dawna poszukuję takich :D
Unknown pisze…
Bardzo mi się podoba ten t-shirt :) Ale zdjęcia na wannie? yyy...trochę dziwnie :)
Bardzo fajna koszulka,szkoda ze nie mam tego sklepu po drodze,chyba zamówię coś online ;)
Pozdrawiam

biszkopcik86.blogspot.com
Zoya pisze…
świetny foty! :*)
Unknown pisze…
Świetne zdjęcia :) bardzo podobają mi się twoje spodnie!
exality pisze…
pierwsze zdjecie super!:D
Królowa Karo pisze…
T-shirt całkiem fajny. Ja bym jednak dała do niego gładkie spodnie, bo te kraciaste skutecznie odwracają uwagę od Marylin :)
Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
Czekam na opinie.

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs